SI PELUKIS WARKAH BERMADAH

Cantik tak semestinya Sempurna,
Hodoh tak Semestinya cacat,
yang baik DiSangka Durjana ,
Yang Jahat diikuti cepat.

jikalau mendung,belum tentu turunya hujan.
Jikalau hujan,belum tentu datangnya petir.
jikalau petir,belum tentu bersaingkan taufan,
jikalau diberi hidayah,sudah tentu Allah terlalu hampir.
selamat datang ke Blog Saya ini ok.. Chil~ =D

Sunday 28 August 2011

Projek : Kurus Dalam MAsa 2 BULAN???WOw..


Dia ni jadi kurus dalam masa 2 bulan jek..
Fuh gila kental an dier..ape rahsia dia agaknya ek?..
Runsing2..
tp macam tak percayakan..
Baik2 badan dier besar acam tuh..
terus jadi ketol2 macam ni..HIHIH..

Bila saya tengok gambar ni pulak..
saya teringin nak dapat badan macam dieorang..
boleh ke?boleh ke KAU HAQ..??
perghh..kalau la badan aku macam tu..gila best ar...
tapi harap2 aku tk lupa diri pas tuh...



ni Dia..rahsia mEreka..haha..
POLYTHERMAX HARDCORE>.
MEnambahkan Metabolisme dalam badan..
So functionnye..Makanan Cepat HAdam and cepat cerna..(SAMA la kan?)hahaa
Harganya RM190
(wu sapa nak boleh mesej)..
hahahaa..


SO..Bro Can U do it or not??
Can not?Why not??
HAHAHAA...
I trust ma self that i can do it to...
So Projek selama 2 bulan ni..
Go For it!.
GYM im Coming!...

AFTer 2 bulan...saya akan Post lagi akan perkembangan Projek ini..JIka BerHASILl..
APALUNAKKATA haaa....Doakan Saya..semoga berjaya..=)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP
INI KERJA PART TIME SESUAI PADA SEMUA PERINGKAT USIA>

SINI ADA BLOG YANG BEST.LAI-LAI..=D