SI PELUKIS WARKAH BERMADAH

Cantik tak semestinya Sempurna,
Hodoh tak Semestinya cacat,
yang baik DiSangka Durjana ,
Yang Jahat diikuti cepat.

jikalau mendung,belum tentu turunya hujan.
Jikalau hujan,belum tentu datangnya petir.
jikalau petir,belum tentu bersaingkan taufan,
jikalau diberi hidayah,sudah tentu Allah terlalu hampir.
selamat datang ke Blog Saya ini ok.. Chil~ =D

Sunday 28 August 2011

Astral Advanture(^_^) ready to Fly!


 Assalamualaikum Semua!.......
Kali ni abg bro nak Cerita Sikit pasal salah satu daripada kelebihan Power Mind Ni..
Pada Post 2 Hari lepas,ABG Bro da Post Tentang PowerMind kn???..So,Klu belum bace tu g lah tgk kejap..oK...

So...Entry Abg Bro Kali inI Tak Lain dan Tk BUkan (Mcm Kumpulan JaMBu la pulak)hahaa...Tentang ASRTAL ADVANTURE!!..yuhuuuu...Bestnye dapat berkongsi Ilmu ni..Abg Bro tak kedekut Ilmu tw..hehe...

Apa Yang akan anda dapat jika mengamal ilmu astral Adventure ni NAk oI!.

  • Anda Dapat Melihat Orang tersayang melalui Jarak Jauh.
  • Anda Dapat menjelajah keseluruh tempat2 walaupun tempat tu jauh sekali pun.
  • Terokai misteri alam kita yang kian merundum ni.
  • Anda akan mendapat satu pengalaman yang sangat luar biasa yang ramai orang tak dapat.
  • anda dapat menjelajah ke angkasa lepas.
  • dapat menjelajah ke dunia Halus.

HAhAhAhhahA...Mesti Korang semua macam tak percaya kan??...
KAlau tak percaya dengar la lagu Siti Kasih mula Mempersona..!haha..ups Terlebih pulak..Im sory (bak kata perpatah AMIR Maha R.L)

BAIKLAH!!!MARI KITA MULAKAN LATIHAN!!!...

Baringkan tubuh anda diatas tilam ke atau apa tempat yang penting selesa dan rata.jika anda memakai cincin atau jam tangan ,sila buka dan simpan elok2.huhuh..
Pejamkan mata anda dan lupakan segala persoalan dalam minda.
anda perlu fokus dan inner peace.
Jauhkan Diri dari tempat yang bising dan huru hara ok.
Step 1 : Pernafasan terarah
  Pernafasan amatlah penting dalam mendalami aktiviti Powermind ni.Hal ini bertujuan untuk melancarkan proses minda untuk berfungsi mengeluarkan Powernye..Pernafasan terarah senang sahaja..BERNAFAS SECARA TERATUR =tARIK NAFAS GUNA HIDUNG , HEMBUS NAFAS GUNA MULUT..tARik nafas selama 8 saat secara perlahan2 dan lembut..Hold 2 saat..Hembus nafas selama 8 saat secara lembut juga..SENANGKAN??STEP 1 NI MMG senang..!!hahah..


Step 2 : Pelayaran Imaginasi
Bayang dan rasa kan Seluruh anggota badan ini sedang berehat.Tip nye senang sahaja.LAkukan Semasa Baring.Mulakan Mind Set dari Tapak Kaki.SUara mind Set anda (Tapak kaki kiriku sedang berehat dan dia seharusnya rehat dan tidak bergerak).Paham tak NAk oI!..Buat Macam Gitu Sampai ke atas muka Sampai Anda Rasakan Yang badan anda Seolah2 Lumpuh.

Step 3 : first result
Bagi step ke 3 ni amat lah penting.Jika Tidak berhasil anda tidak boleh lakukan step ke 4 dan seterusnya..Ok ..Result pertama yang anda akan dapat semasa membuat step pertame dan kedua ialah, Terdengar desingan Rata ditelinga, Badan terasa kaku,Keluarnya getaran badan anda yang di export dari otak ke seluruh badan,Minda anda berfungsi dengan baik,mesti fokus.jangan tertidur pula.

Step 4 : Bayangkan
Step ni amat lah penting.Kerana Anda perlu set pada minda akan Kepercayaan,Keyakinan anda tentang apa yang sedang lakukan ini.JIka Anda tidak yakin,Badan Astral(dalaman minda)tidak akan keluar.So bila dah bersedia ,Layarkan Satu imaginasi anda dengan melihat bebola api 5 meter dari atas anda.Cuba Capai bebola api imaginasi anda itu tanpa mengerakkan badan atau tangan.Hanya yang bergerak adalah minda.
Cara 1 : Bayangkan anda makin dekat dan dekat dengan bebola api itu dan akhirnya anda berjaya menangkapnya.Ulang Step menangkap ini sebanyak 10 kali atau lebih sebelum menamatkan latihan.

Cara 2 : Bayangkan anda terbang ke atas bumbung dan cuba imaginasikan minda anda yang anda edang berada diatas bumbung.Dan Cuba imaginasikan yang seolah2 awk dari atas nampak badan asal awak dan balik pada badan kasar anda.Lakukannya berulang2.sampai berjaya.

Cara 3 :Bayangkan anda didalam satu lohong yang dalam dan anda mahu panjat keluar dari lohong tersebut ke atas.bayangkan anda panjat menggunakan tangga dan setiap langkah anda dapat dirasai seolah-olah anda memang betul2 sedang memanjat.

Step 5 : Istiqamah

Anda perlu istiqamah akan step2 tersebut ok..Paling penting.Jangan rasa kecewa jika tiada apa2 petanda atau hasilnya kerana minda kita yang tumpul ini perlu diasah dan ia amat mengambil masa.masa abg Bro amalkan dulu hampir 2 minggu baru dapat resultnye.hehehe..So!.Relax ok..Chil~.Jika anda berjaya melakukan Astral Advanture Cuba terbangkan minda itu jauh sedikit dari rumah..OK..Jika mahu pulang ke badan anda cuma niat dalam hati sahaja.Jangan takut ok..


P/s jangan awak mengendap anak dara mandi pulak.Ingat tu Allah tidak akan merestui ilmuNya kepada hambaNya yang Ingkar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP
INI KERJA PART TIME SESUAI PADA SEMUA PERINGKAT USIA>

SINI ADA BLOG YANG BEST.LAI-LAI..=D