SI PELUKIS WARKAH BERMADAH

Cantik tak semestinya Sempurna,
Hodoh tak Semestinya cacat,
yang baik DiSangka Durjana ,
Yang Jahat diikuti cepat.

jikalau mendung,belum tentu turunya hujan.
Jikalau hujan,belum tentu datangnya petir.
jikalau petir,belum tentu bersaingkan taufan,
jikalau diberi hidayah,sudah tentu Allah terlalu hampir.
selamat datang ke Blog Saya ini ok.. Chil~ =D

Monday 29 August 2011

Alhamdullillah.Lega den Dia Selamat.




Fuh..Penat betol aku..
Akhirnya aku Puas Hati..hehe.
Apa yang aku merepek sorang2 ni??hahaha..
Ape yang puasNYa?Wuuu..PUAsss nakk..hehe..

Meyh Ceh Habaq MAi..haha..
Ni lah Blog aku yang baru.walapun wajahnya Hampir Serupa dengan Blog lama.
apakitanakkata.blogspot.com.
hihih....
Sebab ape aku tukar??
Sebab macam2 masalah dah terjadi kat blog lame aku tuh..
button follow ilang..tkley nk Komen Blog org..ish..sadis..
tp tkper..even aku bru nak bermula blogging tahun ni dah macam2 rintangan aku hadapi..
aku tetap akan terus berblogging dan tidak pernah berputus asa dalam blogging ni.


SEBAB AKU AKU SUKA BLOGGING??
PADAHAL AKU NI LEBEH SUKA MELEPAK?

haaaaaaaa...!ni jawapan dier..
  1. Daripada aku melepak tak tentu pasal baik aku ngadap internet,carik artikel sepatotnye pastu share..
  2. Dapat juga lah aku nak meluahkan perasaaan aku kt sini.daripada aku luahkan perasaan aku kuching aku..nti owg kte kite gila pulak?..hahah
  3. Aku suka membaca,sebab tuh aku suka blogwalking..HAHA..

2 comments:

K said...

teruskan berblogging, chayok! XD

~ku hanya seorang insan~ said...

thank bro!....=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP
INI KERJA PART TIME SESUAI PADA SEMUA PERINGKAT USIA>

SINI ADA BLOG YANG BEST.LAI-LAI..=D