SI PELUKIS WARKAH BERMADAH

Cantik tak semestinya Sempurna,
Hodoh tak Semestinya cacat,
yang baik DiSangka Durjana ,
Yang Jahat diikuti cepat.

jikalau mendung,belum tentu turunya hujan.
Jikalau hujan,belum tentu datangnya petir.
jikalau petir,belum tentu bersaingkan taufan,
jikalau diberi hidayah,sudah tentu Allah terlalu hampir.
selamat datang ke Blog Saya ini ok.. Chil~ =D

Sunday 28 August 2011

~luahan hatiku~



Aku...
Siapa aku..
Siapakah aku sebenarnya?..
Tatkalah aku melihat sang Suria,
Aku merasa suamnya cahaya..
ku daki gunung setinggi langit,
Semata-mata untuk mencari siapakah aku....

Kenapa aku..
Aku yang masih berlumuran maksiat..
aku yang kotor dengan Dosa..
kenapa harus begini..
Rakan Seperjuanganku ,tombang dek Dadah Durjana..
Merosakkan Akal Kurniaan..
Aku lah remaja yang mentah Akal..

Hati ni..Selalu tertanya-tanya..
Siapa Diriku sebenarnya..
Aku ingin mendekati Lazatnya Islam..
Tetapi,

Hati ini ibarat ditimpa Bejana yg penuh..
Kelat lidah memerdukan Ayat Suci Mu..
SEBAK..
Kenapa aku tidak boleh mensyahdukanYA.
(-_-)

Allah Hu Robbi.
Tolong hambamu Yang Lemah ini..
Hatiku bernanah dek Dosa-dosa..

Jiwa Ku berdarah Dek Kegelapan yang merasuk..
Imanku Berpuing-puing Dek Godaan Dunia..


Saat aku melihat bulan Purnama..

Ku Didamaikan oleh Syahdu Bayu Senja..
Sang Cengkerik bernyanyi Zikir..
Aku melihat Kegelapan Dunia ini..
Alangkah Besar SiPenciPta Kita..
Besarnya Alam hanya Ditadbir dengan Satu Ungkapan..
"KUn Faya-Kun"..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP
INI KERJA PART TIME SESUAI PADA SEMUA PERINGKAT USIA>

SINI ADA BLOG YANG BEST.LAI-LAI..=D