SI PELUKIS WARKAH BERMADAH

Cantik tak semestinya Sempurna,
Hodoh tak Semestinya cacat,
yang baik DiSangka Durjana ,
Yang Jahat diikuti cepat.

jikalau mendung,belum tentu turunya hujan.
Jikalau hujan,belum tentu datangnya petir.
jikalau petir,belum tentu bersaingkan taufan,
jikalau diberi hidayah,sudah tentu Allah terlalu hampir.
selamat datang ke Blog Saya ini ok.. Chil~ =D

Sunday 28 August 2011

Apa itu iluminati ??




Assalamulaikum semua,Hari ini kita akan Tahu apa itu dan siapa Ahli2 iluminati ni atau dalam bahasa jawanya,FREEMASON.

Konspirasi Illuminati untuk memuja Iblis

Illuminati adalah suatu pertubuhan rahsia yang terdiri dari beberapa pertubuhan besar seperti Freemasons, Skull and Bones, Bohemian Grove , dan beberapa lagi. Seperti Skull and Bones, hanya orang-orang terpilih untuk menyertai mereka dan biasanya adalah golongan-golongan elite yang akan menjadi golongan pemimpin suatu masa nanti. Skull and Bones berpusat di Universiti Yale , Amerika Syarikat dan di situlah dulu tempat keturunan Presiden Bush sekarang menuntut. Dia , ayahnya hinggakan kepada datuknya adalah bekas pelajar di situ dan kesemua mereka menjadi ahli Skull and Bones.


Pertubuhan-pertubuhan ini menjadikan kemewahan, kemashyuran, kekuasaan dan sebagainya kepada ahli-ahlinya. Dan oleh sebab itu lah ramai dari mereka yang mewah, mahsyur dan memegang kuasa dunia sekarang terutamanya dalam kerajaan Amerika Syarikat. Konsepnya sama apabila seseorang itu membela jin, maka jin itu akan memberi kemewahan, kemahsyuran dan kuasa padanya dan akhirnya dia terus sesat dengan jin tersebut. Dan jangan terkejut, itu lah konsep yang berlaku kepada kuasa-kuasa besar dunia dari dulu hingga sekarang, pengaruh iblis dan syaitan dari golongan jin amat banyak terhadap mereka. Dan ramai juga ahli-ahli ilmuwan yang memiliki kelulusan tinggi termasuk PhD yang menjadi ahli mereka dan menjalankan aktiviti pemujaan syaitan.



kartun HE MAN


Gerakan mereka betul2 secara halus dan teliti, dan kadang2 diselitkan dalam cerita2 kartun untuk kanak2. Saya mahu berikan contoh satu cerita kartun di televisyen yang sudah lama dulu pernah disiarkan tetapi kini disiarkan kembali. Kartun tu ialah ‘He Man, Masters of The universe‘. Saya tidak pasti sama ada itu pengaruh dari illuminati atau tidak, cuma saya mahu kita berhati2 dengan cerita kartun sebegitu yang boleh mempengaruhi minda anak2. Jika anda perhatikan, He Man sememangnya melawan penjahat berwajah tengkorak yang digelar Skeletor. Nampak bagus kan? Tetapi sedarkah kita ketika dia mahu mendapatkan kuasanya itu? He man menyeru “By the power of Greyskull, I AM HE MAN!!!!!! “. Aaa itu lah dialog oleh si He Man tu. Yang jika anda terjemahkan ke bahasa Melayu bermakna , “Dengan kuasa Tengkorak Kelabu, AKU LAH HE MAN!!!”

Nampak di situ He Man menyeru kuasa dari Tengkorak Kelabu, ntah JIN mana lah yang diserunya tu, ih ih ih. Dan begitulah dengan cerita kartun2 lain, waspadalah dan beritahulah anak2 atau adik2 kita tentang bahaya pengaruh di sebaliknya. Kerana konspirasi terbesar dunia menumpukan sasarannya kepada semua golongan termasuklah kanak2 yang masih mudah dilenturkan dan dididik..


video cut dari lagu lady gaga,

Siapa Agaknya ek Ahli-ahli Freemason ni??Rasa-rasanya siapa?Nak tahu Klik Sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP
INI KERJA PART TIME SESUAI PADA SEMUA PERINGKAT USIA>

SINI ADA BLOG YANG BEST.LAI-LAI..=D