SI PELUKIS WARKAH BERMADAH

Cantik tak semestinya Sempurna,
Hodoh tak Semestinya cacat,
yang baik DiSangka Durjana ,
Yang Jahat diikuti cepat.

jikalau mendung,belum tentu turunya hujan.
Jikalau hujan,belum tentu datangnya petir.
jikalau petir,belum tentu bersaingkan taufan,
jikalau diberi hidayah,sudah tentu Allah terlalu hampir.
selamat datang ke Blog Saya ini ok.. Chil~ =D

Friday 2 September 2011

[tip] memikat hati perempuan

Jika Berkenan Dengan seorang perempuan,Korunk Boleh guna Cara ini XD.


Step 1 : pandang dia dengan hati yang ikhlas,bukan semata-mata kerana nafsu ,tetapi kerana pertemuan pertama.


Step 2: Cuba mulakan perbualan dengan SiDia dengan menggunakan ayat yang sopan dan tidak menyakitkan hati dia.
             Contohnya:

  • Assalamulaikum,Awak tunggu siapa ya ?
  • Hai, Saya macam pernah nampak muka awak ni.(Buat2 tak kenal XD.mmg tk kenal pon.)hentam jek name dia."awak ni zalina kew?"
  • Awak ada nampak kunci Saya tak semasa awak jalan kat sini??(buat2 jek).
Step3 : Cuba mengenalinya dengan lebih rapat lagi seperti menanyakan nama sebenarnya,Duduk dimana, Dan jangan Lupa membuat satu perbualan yang anda reka pada step 2 tadi supaya anda lebih rancak.

Step4 : Jika sudah rancak, Cuba untuk meminta Number telefon dia atau minta akaun Facebook ke.Tapi jangan Menggunakan ayat gelojoh.Mungkin anda boleh try ayat ni.

Contoh namanya : Shifa
  • Errmm...Ifa Sory la ganggu awak ni, Best la berbual dengan awk ni (Puji dia sikit supaya dia malu +D)...Mata awak kalau pandang saya bergegar jantung saya.=)..sebab ayu sangat...hihih..Gurau jek..(jangan nampak sangat miang anda.haha)..Kalau awk tak kesah boleh saya MINTAK( bukan BAGI OK?)...no telefon?
  • alamak saya dah terlambat ni,walaupun belum puas berborak ni saya terpaksa pergi sebab ada urusan hendak di Uruskan.=)..ermmmm..boleh saya mintak no Telefon awak?..Bukan apa,mana tahu kalau saya free,boleh bawak awak makan2.=)..
Kalau dia tak bagi anda no telefon dia,Jangan menyesal.Anda cuma perlu menggunakan

 senjata lelaki sahaja iaitu senyum dengan rasa Bengangnya,,HAHAH..Maksud saya bagi dia

 ayat ni "Ok,saya paham,mak saya pun tak kasi saya beri nombor telefon kat orang yang tak 

dikenali hehe". Dan Pergi dengan meninggalkan senyuman serta pandangan paling manis 

sekali serta berkata "kalau nak jumpa saya datang kat tempat sekian2".PAHAM?..
TAPI KALAU DAPT NO TELEFON DIA ANDA BOLEH MENERUSKAN STEP 4!

Step 4: Balek rumah,jangan terus call atau mesej dia.Simpan Selama 2 hari.

Step 5 : Pada hari yang ke 3,Hantar mesej ringkas sahaja iaitu "Selamat Malam Shifa (contohnya) =)".....

Step 6 :tunggu sampai dia balas.

Step7 :haaaaa..Jika dia balas .Anda perlu tunggu esok pagi untuk berkata "Gud Morning! hari yang best Isnin ni (contohnya).Supaya Dia tertanya-tanya.APA LAH YANG BESTNYA MAMAT NI??hahaha..

Step 8:Bila anda sudah berkawan.dan semakin rapat.Jangan terburu2 untuk memikat hati Siperempuan .Biar dia mengenali anda  sepenuhnya.SEBAB perempuan tak suka lelaki yang gelojoh dan terburu-buru. ( kayuh pelan2 naa).haha..

Step 9 : Ambil masa yang sesuai untuk declare dengan siDia..

Step 10 : bila sudah pilih time, haaaaa...apa lagi ayat dia cukup2..Bagi janji yang anda mampu untuk berjanji.
 bukan MACAM NI!..
  • SAYA sanggup MATI kerana awak.
  • SAYA akan Jaga Awak sampai bila2.!
  • SAYA SUMPAH tak akan melukai AWAk
  • SAYA SUMPAH tak akan ada yang lain selain awak.
korunk rasa kalau gunakan ayat lapuk kat atas ni ,dia boleh confident ke??terima anda??

Ok.Gunakan AYat yang ni..
  • Walaupun saya tidak mampu untuk menjanjikan Sehidup semati,Tetapi saya akan CUBA memberikan yang terbaik untuk awak .sebab saya hanya Mampu merancang,Allah sahaja yang menentukannya.
  • walaupun Saya tak mampu untuk berdamping dengan awak setiap detik,Tetapi saya tidak akan melupakan awak dalam ingatan saya.
  • selagi Allah memberikan Kudrat kepada saya, Saya akan Jaga dan sayang awak sebaik mungkin.
So!...ni pesan buat saya
  •  jika anda sudah memiliki hati seorang perempuan.Jangan Labuhkan Janji2 Palsu yang anda sendiri tidak mampu untuk menunaikannya sebaik mungkin.
  • Jangan Hipokrit dengan Pasangan anda,Sebab Perhubungan yang Disiramkan dengan HIPOKRIT tidak akan kekal selamanya.
  • jujur dalam percintaan.Jangan mengabaikan pasangan kita sebab mereka pun ada hati dan perasaan serupa macam kita.
  • bercinta biar ikhlas , sayang biar selalu , Bila Cinta sudah berbalas,aturkan kompang untuk Dipalu.
notapundek :Saya belum pernah lagi test step ni,Sebab saya belum sempurna untuk meyakinkan pasangan saya nanti ..=)

SEMOGA BERJAYA SEMUA!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP

SIAPA NAK JADI DEALER TOUPUP
INI KERJA PART TIME SESUAI PADA SEMUA PERINGKAT USIA>

SINI ADA BLOG YANG BEST.LAI-LAI..=D